Fischer Audio Red Stripe

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fischer Audio Red Stripe op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tweemeterman 11-09-2013
Geschreven voor: Fischer Audio Red Stripe

Mooi vol geluid maar de microfoon pakt erg snel geluiden als wind op tijdens wandelen en fietsen waardoor tijdens het bellen je de wind zelf hoort en je gesprekpartner ook.
Wat betreft draagcomfort zijn ze voor mij niet ideaal. Ik denk dat niet iedereen geschikte oren heeft voor in-ear oordoppen. Mede ook door het rubberen koord dat vrij stroef is en dus makkelijk blijft hangen aan je kleding vallen ze steeds uit mijn oren. Heel irritant. Truc is niet te veel bewegen maar daarvoor draag je natuurlijk geen koptelefeoon.
Mijn vriendin heeft ze ook en is er wel tevreden mee. Per persoon verschillend dus.

RutgerB 10-09-2013
Geschreven voor: Fischer Audio Red Stripe

Ik stapte over van de Sennheiser CX400 naar deze Fischer Red Stripe en op het gebied van geluidskwaliteit is dat een upgrade te noemen. Mooie diepe bastonen zijn voor mij vooral belangrijk en daar voldoet de Fischer zeker aan.

Ik kocht deze headphones in eerste instantie niet voor de optie van het handsfree bellen (met iPhone in mijn geval), maar inmiddels heb ik het toch een aantal keer gebruikt en ik moet zeggen dat ik het wel heel prettig vind. Ook de platte kabel doet zijn werk goed. Het is niet helemaal verleden tijd, maar de kabel zit minder vaak in de war.

De vormgeving is altijd een kwestie van smaak natuurlijk, maar ik vind de rode kabel wel wat speels hebben.

De duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen, aangezien ik de headphones pas een paar weken heb.

hbongers 08-09-2013
Geschreven voor: Fischer Audio Red Stripe

Sinds enkele weken ben ik in het bezit van de Fischer Audiored-stripe in-ears. Een al te gedegen review kan dus nog niet gegeven worden. Tot nog toe bevallen ze prima.
De in-ears worden geleverd met 3 maten oordopjes, zodat er voor elk oortype een paar bij zit. Het opbergtasje kan gebruikt worden om de extra dopjes te bewaren, zodat je ze altijd bij je hebt.
Het platte snoer zou volgens de theorie 'wir-war resistent' moeten zijn. Dat lijkt te kloppen, maar het materiaal is vrij stroef, wat er voor zorgt, dat - eenmaal in de knoop - ze wat lastiger te ontrafelen valt. De kwaliteit van de lassen, overgangen en oordopjes zelf, lijkt uitstekend.
De afstandsbediening is helaas vooral ontworpen voor een iPhone, want icm een Android-toestel is slechts de functionaliteit beperkt.
De geluidskwaliteit is echter prima. Van diepe bassen tot hoge tonen, alles komt zeer gebalanceerd tot zijn recht. De oordopjes passen zelfs zo goed, dat je weinig tot geen omgevingsgeluid hoort. Ideaal voor het luisteren naar muziek of iets anders. (alleen levensgevaarlijk op de fiets....)

simbird 06-09-2013

INLEIDING
Na de Fischer Audio Red Stripe in-ears een tijdje getest te hebben is het nu tijd voor een review. In deze review zal ik de plus- en minpunten beschrijven van deze in-ear koptelefoon.

Fischer is een onderdeel van het bekendere merk Denon. Denon bestaat al meer dan 100 jaar en staat bekend om de hoge kwaliteit van haar producten. Ik heb dus ook best hoge verwachtingen van de Fischer koptelefoon.

REDEN TOT AANSCHAF
Ik was al een tijdje opzoek naar een goede in-ear koptelefoon. Ik gebruik in het vliegtuig en thuis over het algemeen een over-ear koptelefoon (Denon AH-D600), maar voor gebruik in de trein, op de fiets en met name tijdens het hardlopen vind ik een in-ear koptelefoon fijner omdat je bij een over-ear koptelefoon elke keer als je je voet neerzet een bonkend geluid hoort.

Aangezien ik Denon een fijn merk vind was ik gelijk geïnteresseerd bij het zien van een aanbieding van deze in-ears. Na nog een aantal reviews gelezen te hebben ben ik tot aankoop overgegaan. Nu, na de in-ears al een paar keer gebruikt te hebben kan ik nu ook een review schrijven voor anderen. Ik ben in ieder geval tevreden, ik hoop dat ik jullie ook kan overtuigen.

HET EERSTE GEBRUIK
Wat gelijk opvalt aan deze in-ear koptelefoon is zijn kleur: grotendeels rood en zwart. Wat daarnaast opvalt is dat deze koptelefoon een platte kabel heeft. Dit heeft als groot voordeel dat de draden niet makkelijk in de knoop raken. Een veelvoorkomend, erg irritant probleem bij veel andere koptelefoons. Daarnaast beweert Fischer dat de kabels zuurstofvrij zijn. Ik had hier nog nooit van gehoord, maar dit schijnt het geluid te bevorderen.

Bij de koptelefoon worden meerdere siliconen oordopjes geleverd. Hiermee kan je de koptelefoon op maat maken voor jouw oor. Niet iedereen heeft immers dezelfde oren. De diverse oordopjes verschillen echter niet heel erg in grootte, dus er is kans dat er geen geschikte maat voor jou oor bij zit, maar dit zal vooral het geval zijn als je erg grote oren hebt.

Tjah... wat kun je zeggen over de vormgeving. De platte kabels zijn een groot pluspunt, maar voor de rest zit er weinig ‘design’ aan deze koptelefoon. Niet mooi, niet lelijk, gewoon functioneel. De kwaliteit lijkt mij wel degelijk. Bij goedkope koptelefoons heb ik vaak al vrij snel dat na een paar keer in mijn broekzak gezeten te hebben er een draadbreuk optreedt waardoor één of beide oortjes het niet meer doen. Ik verwacht van deze Fischer koptelefoon dat hij langer meegaat.

AFSTANDSBEDIENING/MICROFOON
Deze koptelefoon beschikt ook over een in-line afstandsbediening en microfoon. Al is ‘afstandsbediening’ eigenlijk een groot woord, het is immers niet meer dan één knopje. Je kunt hiermee de muziek starten en pauzeren en een telefoontje aannemen en ophangen met één klikje. Met twee keer drukken ga je een nummer verder en met drie keer drukken begint het nummer opnieuw of ga je een nummer terug. Daarnaast kun je in combinatie met een iPhone de knop indrukken en zo de spraakbediening starten. Wat niet kan – en wat wel één van de belangrijkste dingen is – is dat je het volume niet kunt regelen via de afstandsbediening. Naar mijn mening een minpunt.

GELUID
Dan komen we nu bij het belangrijkste; het geluid. Van een koptelefoon van Fischer mag je goed geluid verwachten. Fischer maakt deze verwachtingen grotendeels waar. Vooral als je opzoek bent naar een koptelefoon die goede basstonen kan reproduceren. Met een in-ear koptelefoon valt dit vaak tegen, omdat je nou eenmaal geen subwoofer in je oor plaatst. Fischer slaagt hier echter toch verassend goed in. Zo goed zelfs, dat sommigen deze koptelefoon juist zullen afwijzen omdat de bass er te veel doorheen klinkt. Dit is echter een kwestie van smaak, want ik vind het zo precies goed.

Het geluid haalt het niet bij een echte over-ear koptelefoon zoals mijn Denon AH-D600, maar dat kun je ook niet verwachten van deze in-ear koptelefoon. Gezien de prijs is het geluid echter uitermate goed en zuiver te noemen.

De hoeveelheid ongewenst geluid dat wordt buitengesloten verbaasde mij ook positief. Het haalt het bij lange na niet bij actieve noise-cancelling, maar voor een setje in-ears krijg je toch meer dan je zou verwachten. In het vliegtuig zou ik nog steeds mijn Denon AH-D600 kiezen, maar in de trein voldoen deze Fischer in-ears ook prima. Op de meeste tonen klinkt het geluid vol en zuiver.

CONCLUSIE
Over het draagcomfort, de vormgeving en de duurzaamheid kan ik simpel zijn, die zijn zoals je zou verwacht van een koptelefoon in deze prijsklasse. Simpel, maar degelijk.

Wat het geluid betreft schiet hij echter toch wel boven de andere koptelefoons uit. Het geluid is echt uitstekend als je inziet dat al het geluid uit zo’n klein oordopje moet komen. Het enige mogelijke minpunt is dat de basstonen soms erg aanwezig zijn. Voor mij geen probleem, maar je moet hier wel van houden.

PLUSPUNTEN
+ Goede prijs-kwaliteitsverhouding
+ Platte kabel die in de knoop raken voorkomt
+ Comfort

MINPUNTEN
- Geen volumeregeling mogelijk
- Nadruk op basstonen kunnen als storend ervaren worden

j0rnt 06-09-2013
Geschreven voor: Fischer Audio Red Stripe

Gekocht via ibood in een set van twee. Hierdoor een uitstekende prijskwaliteitverhouding. Even passen welke maat van dopjes voor jou de juiste is, maar dan zitten ze wel goed (je krijgt drie maten meegeleverd). Goede bediening via button van de microfoonknop om een nummer te pauzeren, over te slaan of terug te gaan. Enige (groot) gemis is het bedienen van het geluid. Snap eigenlijk niet goed waarom ze dat zelf niet ingezien hebben.

K.S 05-09-2013

Beste mensen,

Middels deze review wil ik jullie graag mijn ervaringen delen met de Fisher Audio Red Stripe oordopjes. Om meteen met de deur in huis te vallen: ik heb de afgelopen jaren (!) voornamelijk goedkope oordopjes van de Action gebruikt of standaard iPhone oordoppen om muziek te luisteren. Dit met de gedachtegang dat ik voor enkele euro’s best om de x aantal weken nieuwe oordopjes wil kopen bij de Action (ze gaan erg snel kapot). Met het vooruitzicht van een lange reis naar de USA heb ik besloten om via iBood deze oordopjes aan te schaffen. Hiermee wil ik even aantonen dat deze review geschreven is vanuit mijn ervaringen met de overstap van ‘flut’ oordopjes (en af en toe iPhone oordoppen) tot een kwalitatief goed stel.

Positieve punten
Het belangrijkste is natuurlijk de kwaliteit van het geluid. De eerste weken dat ik muziek geluisterd heb, heb ik echt met verbazing geluisterd. Het is ombeschrijfelijk wat een kwaliteitsverschil! Na enkele weken moet ik helaas bekennen dat ik over de verbazing heen was, en ik gewend raakte aan het geluid. Tijdens de reis heb ik een enkele keer met de oordoppen van mijn reismaatje muziek geluisterd, en ik moet helaas bekennen dat de kwaliteit van zijn oordoppen toch beter waren. Al met al kan ik nu, na ruim een maand, de kwaliteit goed beoordelen: de kwaliteit is ruim voldoende, maar niet ‘utopisch perfect’. Al met al een dikke 8!

Voor de reis naar de USA heb ik er over gedacht om een “noise cancelling headphone” te kopen van enkele honderden euro’s. Achteraf gezien heb ik dus besloten om in plaats hiervan de Fisher Audio Red Stripe aan te schaffen, en ik kan u vertellen dat ik hier geen spijt van gehad heb. Ook in het vliegtuig werkt alles naar behoren, achtergrondgeluiden worden indirect toch wel ‘buitengesloten’ en de kwaliteit van de muziek was om bij in slaap te vallen (in positieve zin dus).

Ik weet niet of het bij veel mensen bekend in de oren zal klinken, maar het is een kriem om oordopjes waarvan de kabel in de knoop zit eerst de knoop eruit te halen alvorens er gestart kan worden met het luisteren van muziek. Nou, met deze oordoppen van Fisher is het verleden tijd wegens de platte kabel!

Tijdens het rennen blijven de oordoppen goed zitten. Iets dat zeer welkom is aangezien ik voorheen enkele keren gerend heb met een “volledig omsluitende oortelefoon”, wat niet zo ideaal was.

Negatieve punten
De Fisher Audio Red Stripe biedt veel, maar heeft geen uitspringende dingen die andere headphones niet hebben. Na zelf diverse reviews gelezen te hebben en afwegingen gemaakt te hebben, heb ik voor deze gekozen, maar het had net zo goed een andere oortelefoon kunnen zijn.

Persoonlijk is de bass iets te ‘zwaar’ voor mij, maar het ligt uiteraard maar aan wat voor soort muziek je luistert.

Er is helaas maar één bedieningsknop, waardoor er dus ook geen mogelijkheid is om het volume te regelen via de oortelefoon zelf. Dit is, naar mijn mening, toch wel het grootste minpunt. Hoe de knop werkt? Met één keer klikken zet je de muziek op pauze, met twee keren klikken zet je een nummer verder en met drie keren klikken kan je naar een vorig nummer gaan.

Conclusie
Goede oortelefoons, maar (gebaseerd op reviews) niet veel specialer dan andere oortelefoons in dezelfde prijsklasse. Indien je puur naar de prijs-kwaliteit kijkt, ben ik dik tevreden.

Frits ter Donk 03-09-2013
Geschreven voor: Fischer Audio Red Stripe

Ik heb deze in-ears gekocht vanwege de prijs (gekocht op Ibood), het merk (Denon, ik heb ook andere apparatuur van dit merk en ben hier altijd zeer tevreden over geweest) en het strakke uiterlijk.
Qua uiterlijk vind ik ze erg veel hebben van de beats by dre in-ears. Deze heb ik ook gehad maar waren niet naar mijn smaak. Het zitcomfort was hierbij voor mij de bottleneck, ze waren iets te zwaar en gingen hierdoor hangen.
Alhoewel het geluid goed was heb ik deze dus toch maar weg gedaan. Veel te duur ook...

Ik gebruik de Fisher Audio Red Stripe in-ears in combinatie met mijn iphone. De in-ears zitten perfect in het oor en hangen, in tegenstelling tot de beats by dre, niet in het oor maar zitten gewoon goed. Het geluid is niet beter dan de Beats maar zeker wel goed voor in-ears en dit is toch wel het belangrijkste. Het is goed zuiver geluid maar met iets minder bas dan de Beats. Kwestie van smaak denk ik ook. Van mij hoeft er niet zoveel bas te zijn, ik luister veel al rock muziek.

De bediening aan het snoer vond ik wat tegenvallen, ik had verwacht dat er ook volumeregeling aan zou zitten. Dit is helaas niet het geval, het gaat hierbij slechts om één klik = start/pauze/telefoon opnemen, twee keer klikken = nummer verder, drie keer klikken = nummer terug en knopje inhouden = spraakbediening (op de iphone althans).

Het snoer is ook een voordeel, doordat deze plat is raakt de in-ears echt niet in de knoop. Dit is een groot voordeel ten opzichte van vele andere in-ears. Ik werd hier zelf altijd gek van. Nu niet meer!

Al met al een top in-ears voor een betaalbare prijs! Zeker een aanrader voor mensen die van deze stijl houden en goed geluid waarderen.

Wh33ly 03-09-2013
Geschreven voor: Fischer Audio Red Stripe

2 stuks als set via iBood gekocht. Zelf vind ik het draagcomfort, geluid prima voor deze prijs.
Erg fijn zijn ook de platte kabels waardoor de koptelefoon niet meer in de knoop raakt.
Erg tevreden!

guyonm 03-09-2013
Geschreven voor: Fischer Audio Red Stripe

Ik heb de Fischer red stripes gekocht via Ibood (2 voor de prijs van 1, dus ik heb nog een reserve mocht het nodig zijn) en ben er erg blij mee. Ik kende het merk nog niet, maar als onderdeel van Denon, moest het wel goed zijn. Ze zitten prima, vallen niet uit je oren, ook niet tijdens het rennen.
De platte kabel is ideaal wanneer je ze snel in je tas wil proppen. Er komt geen knoop in de kabel! Het ziet er ook nog top uit door de kleuren.
Er zit ook een afstandsbediening en microfoontje op, maar die heb ik nog niet gebruikt.
Echt een aanrader, zeker voor de Ibood prijs!

Riss 03-09-2013
Geschreven voor: Fischer Audio Red Stripe

Draagcomfort, vormgeving, geluidskwaliteit zijn zoals je van in-ears in deze prijsklasse mag verwachten. Gewoon allemaal lekker. Of de duurzaamheid goed is kan ik met deze RED Stripe met zekerheid over een half jaartje vertellen want door zijn rode snoertjes kan ik deze overal weer terugvinden. En dan nu het mooiste aan de in-ears. Wanneer ik ze weer eens ergens uit een spleet van een stoel of bank heb gevist is zijn ze gelijk gebruiksklaar want door de vorm van de snoertjes is een in kluit zittende wirwar van draden niet meer mogelijk.

hjhogebrug 03-09-2013
Geschreven voor: Fischer Audio Red Stripe

Voor mij zijn 2 zaken het belangrijkst: draagcomfort en geluid. De Fischer Audio Red Stripe heb ik gekocht omdat ik na alle mislukkingen eens iets meer wilde uitgeven in de hoop dat mijn verwachtingen uit zouden komen. Niets blijkt minder waar. Ik gebruik ze dagelijks, het geluid is perfect en ze zitten als gegoten. Soms luister ik naar muziek als ik in bed lig, heerlijk zacht op de achtergrond en ik dommel zo weg. Geen pijnlijke oren zoals in het verleden wanneer ik dan weer wakker word.
Kortom, daar waar ze voor mij moeten scoren doen ze het perfect. Van klassiek tot rock, alles klinkt super. Het comfort is geweldig en ik hoop dat ze nog lang mee gaan.

fakrogt 03-09-2013
Geschreven voor: Fischer Audio Red Stripe

De Fisher earphones hebben een mooi design, goed vormgegeven. Het geluid is goed, maar gedempt, je merkt niet veel van omgevingsgeluiden, maar de geluidskwaliteit kan beter, je moet het volume wel hoog zetten, vandaar een 7. Al met al een mooi product, maar de normale prijs is riant, gezien de geluidskwaliteit.

Raoul_Rodriquez 02-09-2013
Geschreven voor: Fischer Audio Red Stripe

De Fischer Audio Red Stripe oortjes hebben een uitstekende kwaliteit. Het geluid is zuiver en de bass is diep. Je bent compleet van de buitenwereld afgesloten. Hier zit dan ook een klein nadeel, het lijkt soms namelijk net of er "luchtbel" tussen het oortje en je trommelvlies zit. Dit geeft hetzelfde gevoel in je oren alsof je in een lift omhoog gaat in een hoog gebouw. Maar verder zijn de oortjes prima, het rode platte draad zorgt ervoor dat de oortjes niet zomaar in de knoop raken en als dit gebeurd heb je ze binnen een half minuutje los.

SooperNoodle 02-09-2013

Positief:
- platte kabel is zeer handig
- compact design, no-nonsense
- bediening werkt ook op Android
- gebalanceerd, helder geluid

Minder positief:
- geluidskwaliteit : meh
- bediening gebeurt via 1 knop
- de platte kabel heeft vierkantige randen waardoor je soms ruis hoort als hij over je trui/hemd schuurt

Over het algemeen zijn dit zeer degelijke basic oordopjes. Geluid is beter dan de meeste oortjes, maar voor een product dat normaal gezien 50€ kost, verwachtte ik iets meer.
Gelukkig heb ik het via iBood aangekocht en is het meer dan zijn geld waard!

sniekco 02-09-2013

Goed:
- prijs/kwaliteitsverhouding erg goed qua geluid
- mooie vormgeving
- plat draad dat ervoor zorgt dat de oortjes nooit in de knoop komen te zitten, erg handig!

Minder Goed:
- oortjes zijn redelijk zwaar waardoor de maat van de kussentjes behoorlijk goed moeten passen bij je oren, anders vallen ze snel uit. Gelukkig leveren ze 3 verschillende maten kussentjes
- draadje is erg lang, kan onhandig zijn

Duurzaamheid nog niet kunnen testen, pas net in mijn bezit

rdebruijn 02-09-2013
Geschreven voor: Fischer Audio Red Stripe

Trendy design, door platte kabel raken ze niet in de war. Oordoppen geven een zuiver, vol geluid. Veel definitie in laag toongebied. De rubber doppen sluiten goed aan op de gehoorgang, je hoort geen tot weinig geluid van buitenaf. Dit hoeft niet voor iedereen een voordeel te zijn, maar ik ervaar het als zeer prettig. Nadelen tot nu toe: tijdens liggen met oordoppen in drukken deze wat gemakkelijk verder de gehoorgang in waardoor het geluid dempt. Vraag me tevens af of de aansluiting van de flatcable bij de stekker in de toekomst in orde blijft, aangezien hier geen trekontlasting of overgang op zit maar de flatcable direct de hard kunststof stekker in gaat. Al met al toch mijn favoriete set in-ears tot nu toe.

Sniper007 02-09-2013
Geschreven voor: Fischer Audio Red Stripe

geweldig geluid door 20-20000 khz, met bediening voor iphone en ipod. Door de platte kabel krijg je geen knopen in je snoer en gaan ze langer mee.
Pasvorm optimaal door verschillende maten dopjes. Hier krijg je geen spijt van.

RBaan 24-08-2013
Geschreven voor: Fischer Audio Red Stripe

Ik heb hem inmiddels een paar dagen kunnen testen en ik ben zeer tevreden over deze koptelefoon.

Draagcomfort
De bijgeleverde setjes siliconendopjes passen goed in de gehoorgang. Het grootste voordeel vind ik de platte bedrading, want ik ben normaalgesproken altijd in gevecht met draadjes die verward in mijn jaszak zitten. Maar dit werkt perfect!

Vormgeving
Ze zien er gelikt uit en het oogt degelijk

Geluidskwaliteit
Alle klanken komen goed tot hun recht, alleen de Bass is ietwat te veel aanwezig, maar tegenwoordig is dit met een beetje smartphone middels een equalizer prima te corrigeren.

Duurzaamheid
Ze voelen solide aan en de materialen lijken stevig te zijn, maar ik heb ze nog maar een paar dagen dus wellicht kom ik er over een half jaar nog op terug.

Twijfel niet! 50 euro is geen geld voor deze geweldige dopjes

Pjulsing 21-08-2013

Hallo lezer,

Sinds kort in bezit van de Fischer Audio in-ear oordopjes die ik verkregen heb via iBOOD.
Deze oordopjes heb ik aangeschaft om deze te gebruiken naast mijn Monster Turbine oordopjes omdat deze mij persoonlijk te kostbaar zijn om te gebruiken op school en tijdens het sporten!

Echter zijn deze oordopjes qua afwerking niet te vergelijken met de Monster oordopjes! maar zien er wel mooi en strak uit, ook het doosje waarin de oordopjes zaten was ook netjes geregeld zo krijg je er een leuk tasje en een aantal plugjes bij zodat er voor iedereen pasvorm is!

Draagcomfort is helemaal niks op aan te merken omdat ze gewoon weg prima zitten en lekker licht zijn waardoor je ze bijna niet voelt. Ook na het luisteren van circa 4 a 5 uur muziek blijven ze fijn zitten.

De geluidskwaliteit van de oordopjes is prima, alleen moet je houden van de lage tonen die zo nu en dan de overhand hebben maar daar heb je weinig last van!

Over de duurzaamheid kan ik eigenlijk vrij weinig zeggen omdat ik ze nog maar een paar dagen in bezit heb! Maar ik ga er van uit als je de oordopjes bewaard in het bijgeleverde zakje, de kabels goed oprolt/krult dan zullen de oordopjes lang meegaan!

Wederom prima oordopjes voor tijdens het sporten!

Beste lezer,

Gisteren heb ik Fischer Audio Red Stripe in-ears ontvangen. Ze zijn eerder verzonden dan iBOOD had aangekondigd. Super Service. Toen ik de aanbieding las dacht ik wat een leuke oordopjes met die rode kabel. En toen ik verder las kwam ik erachter dat Fischer onderdeel is van Denon zijn! En laat ik nu een fan zijn van Denon, mijn oude versterker geeft nog steeds dat mooie warme geluid. Dus meteen ook deze in-ears gekocht!
Microfoon: 6
De microfoon heeft 1 knop en je moet waarschijnlijk handigheid er in krijgen, maar voor nu lukt dat nog niet bij mij. Goed daar heb ik ze niet voor gekocht, wel voor het geluid en een beetje voor het uiterlijk. Dus voor mij een zeer goede koop voor een zeeeeeer mooi prijs.

rubenvanvliet 20-08-2013
Geschreven voor: Fischer Audio Red Stripe

Ik heb deze in-ears nu een dag in bezit; de review geeft een beeld weer van een eerste indruk. Heb het product zowel getest op de computer als op een iphone.

Geluid: De eerste indruk van het geluid is prima. Alhoewel de bass van deze in-ears is erg aanwezig. Met name bij sommige muzieksoorten kan deze misschien wel wat overstemmen. Hier moet ik wel bij vermelden dat dit ook op de website van fischer audio aangegeven staat: "Improved handling of low frequencies". Je moet hier dus van houden / naar op zoek zijn.

Kwaliteit: de in-ears hebben een platte kabel, wat er voor zorgt dat ze niet snel in te knoop raken en wordt geleverd met 3 verschillende oordoppen. Het gewicht van de in-ears is niet tot nauwelijks merkbaar. Het enige nadeel is de aansluiting d.m.v. een rechte mini jack. Je trekt hier al gauw aan de draad i.p.v. de mini jack en daarnaast is het niet handig wanneer je een telefoon/mp3 speler in je broek draagt.

Afstandsbediening & microfoon: De afstandbediening bevat 1 knop (werkt bij mijn iphone 3gs als start/stop muziek en opnemen/ophangen). Er ontbreekt helaas een mogelijkheid om het volume te regelen.

Ik heb 2 setjes gekocht via ibood voor een voordelige prijs. Voor de huidige prijs op kieskeurig.nl (49,95) zou ik toch twijfelen om het product aan te schaffen. Voornaamste reden is dan toch de aanwezige bass, alhoewel ik hier misschien aan moet wennen..